خانه / دسته‌بندی نشده / یک کپی دقیق و با کیفیت!

یک کپی دقیق و با کیفیت!

مجله تصویری سلاح- German Gun-Axe یک نسخه کپی شده دقیق از تبر اصلی( اسلحه تاریخی آلمانی )است که توسط کمپانی دنیکس اسپانیا طراحی و ساخته شده است. این نمونه منحصر به فرد 54.5 سانتی متر طول و 1.3 کیلوگرم وزن دارد.

German Gun-Axe از جنس آلیاژ روی و آلومینیوم است که مانع از تغییرات منفی و خوردگی این سلاح طی گذر زمان می شود. قسمت دسته این تبر تمام چوبی است و با مهارت بالایی برش خورده است. در مجموع متخصصین نمونه نام برده را در عین عملکرد دقیق، انتخابی جذاب برای اکثر کلکسیونرها می دانند. استفاده از موادی مانند روی، آلومینیوم و چوب، German Gun-Axe را از نظر وزن و اندازه با نسخه اصلی خود همگام ساخته است.

 

 

اما خصوصیتی که این محصول جنگی مربوط به قرن 17 ام را جالب توجه کرده است، چیزی نیست جز طراحی یک تبر جمع و جور و همچنین یک تفنگ چخماقی (برای مسلح کردن این دسته از تسلیحات باید ابتدا آن را باز کرد، فشنگ گذاری را انجام داد و سپس چخماق را عقب کشید) در قالب مجموعه ای واحد! در واقع دو سلاح خطرناک به صورت یکجا در کنار هم قرار گرفته اند. همانطور که اشاره شد، German Gun-Axe بازآفرینی ظریف و ماهرانه از یک اسلحه تاریخی آلمانی به شمار می رود. از طرفی لازم به ذکر است که این محصول یک نمونه غیر قابل شلیک از نسخه اصلی محسوب می شود.

German Gun-Axe دنیکس 78.17 یورو قیمت دارد.

مطالب مجله تصویری سلاح را در این لینک دنبال کنید.

 

لینک منبع

درباره ی amir-moazeni1

همچنین ببینید

هواپیمای اموزشی رزمی ب250 کلادیوس ساخت امارات

هم اکنون در بازار جهانی خرید هواپیماهای توربوپراپ آموزشی و یا هواپیماهای مسلح توربوپراپ بسیار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *