خانه / دسته‌بندی نشده / تپانچه سفارشی برای دونالد ترامپ!

تپانچه سفارشی برای دونالد ترامپ!

مجله تصویری سلاح-  از کمپانی جسی جیمز (مجری مشهور آمریکایی و از دوستان نزدیک دونالد ترامپ که یک کمپانی ارائه انواع تسلیحات شخصی سازی شده را نیز اداره می کند)، شاهد رونمایی تپانچه 1911 دست ساز و منحصر به فردی بودیم که جمیز برای “دونالد ترامپ” ساخته است. زمانی که ترامپ به مقام ریاست جمهوری آمریکا رسید، جمیز تصمیم گرفته به عنوان هدیه برای رئیس جمهور اسلحه ای خاص را آماده کند. وی می گوید: من تاکنون سلاح های جالبی را معرفی کرده ام. امروز نیز نوبت به اسلحه ریاست جمهوری رسیده است!

پس از آن که جیمز تصمیم به ساخت اسلحه مورد نظر گرفت، آشنایی بیشتر با ذات وجودی ترامپ را در اولویت کار خود قرار داد. نتایج بررسی های موشکافانه وی جملاتی است که در ادامه خواهید خواند: ترامپ همانند یک مدرسه قدیمی در دهه 1970 است. شما وی را می شناسید، مرد ثروتمند نیویورک! بنابراین بهتر است برای تزئین سلاح و اجرای جزئیات آن از طلا استفاده شود. وی چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا است، قطعا باید یک تپانچه 1911 بزرگ با کالیبر .45ACP طراحی کنم.

 

 

جیمز از فریم یک مدل 1911 هفت اینچی (17.78 سانتی متر) به عنوان شاسی اصلی طراحی اسلحه مورد نظر خود بهره برداری کرد و با استفاده از بخش دو اینچی (5.08 سانتی متر) که به قسمت لوله افزوده می شد، طول کلی سلاح را به 9 اینچ (22.86 سانتی متر) رساند. اما علت این افزایش طول چه بود؟ در واقع این کار فضای کافی به منظور حکاکی عبارت “دونالد جی. ترامپ” در یکی از طرفین تفنگ را در اختیار جیمز قرار می داد. در طرف دیگر عبارت “چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا” قید شد. وی تنها یک نمونه از این سلاح فوق العاده را آماده کرده است.

جیمز معتقد است که هدیه ای از هر نظر ویژه برای ترامپ در نظر گرفته است، زیرا تفنگ وی نه تنها عملکردی بدون نقص دارد، بلکه در نهایت نیز به موزه ریاست جمهوری منتقل خواهد شد و به عنوان بخشی از تاریخ کشور به حیات خود ادامه خواهد داد.

مطالب مجله تصویری سلاح را در این لینک دنبال کنید.

 

لینک منبع

درباره ی amir-moazeni1

همچنین ببینید

پهپاد مسلح وینگ لانگ1و2 در خدمت عربستان و پاکستان

چین در دهه ۲۰۰۰ میلادی با دیدن استفاده از پهپادهای مسلحی چون ام کیو ۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *